maandag 15 februari 2016

Leuke winkel!

Een paar maanden geleden ging Sis1 met een vriendin een rondje maken, langs leuke winkeltjes in Brabant. Daar had ze een winkel ontdekt in een dorpje vlak bij mij in de buurt!
Waarom heb ik dat zelf nooit gezien!

Het is een Brocante winkel en hoewel ik Brocante niet altijd leuk vind, er zullen ook verschillende vormen van zijn, Engels, Frans, etc, vind ik de smaak van de eigenaresse van dit winkeltje wel erg leuk. 

Nu moet ik opletten dat ik niet elke week ga kijken.




1 van de dingen die ik er kocht, was Tilandsia, maar dan geen echte, een echte nepperd.
Een hele mooie nepperd. Ik kocht eerst 4 strengen, toen nog een keer terug voor nog een paar, en toen nog een keer terug voor meer. Ik ging het steeds meer gebruiken, binnen en buiten. En het blijft mooi.



De crème-kleurige schaal komt ook van deze winkel.


1 opmerking:

  1. Geweldig spul Tilandsia, heerlijk om mee te decoreren. Ziet er hartstikke gaaf uit!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen