zaterdag 24 oktober 2015

Aspen Mulling


Het is al jaren geleden dat ik met vriendin uit Brabant mijn eerste doosje Aspen Mulling Spices kocht.
Het ruikt heerlijk (vind ik) Meestal gebruik ik het in warme appelsap of een theelepeltje in de thee.
Het is een kruidenmengsel wat mij erg aan de winter doet denken. Volgens de verpakking kan het in Cider, wijn, thee en brandy. Op internet vind ik veel meer recepten, ook om mee te bakken etc. Lijkt me inderdaad ook heerlijk op appeltaart.


Een week geleden heb ik alle druiven geplukt in mijn tuin en er sap van gemaakt. De sap verwarmen in de magnetron en dan een lepeltje Aspen Spices erbij.... heerlijk verwarmend.
Kennen jullie het ook?
Gelukkig vond ik wat winkels die het verkopen op internet.
(mijn verpakking is houdbaar tot 2013.... misschien aan vervanging toe.)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen