zondag 6 september 2015

Louvre deuren

N




Ik heb al een paar jaar een Louvre-deur in de woonkamer staan.
Ik heb er destijds twee gekocht via Marktplaats, 1 grotere van 1.50 m en een kleine van 60 cm hoog.

Ik heb er al veel plezier van gehad.
Deze foto is van januari 2012.









Nu wilde mijn schoonmoeder ook een Louvre-deur, om een lelijke kastje (van de router of de tv) weg te werken.
Of ik wat kon zoeken op Marktplaats.


Ik had al snel een mooie gevonden, maar deze was wel bijna 2 meter hoog en 50 cm breed.
Toch gaan halen voor een vriendelijke prijs.

















Ik vond die langere eigenlijk ook wel mooi en schoonmoeder vond de lange eigenlijk te groot en die van 1.50 ook hoog genoeg.





Dus de boel geruild en gisteren mijn nieuwe luik aangekleed en ontdaan van wat beslag.

Hij is al in een soort krijtverf gezet, in een mooie kleur.
En omdat hij wat breder is, kan er een mooie krans op.











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen