maandag 21 september 2015

Herfst deco 2

 
Ook bij mij komt de herfstdeco binnen.
Ik heb 5 kleine witte pompoentjes gekocht.


















 
Van de week bij de Action ook een leuke krijtstift gevonden
Ik neem af en toe een krijtstift mee uit Duitsland, maar bij de Action natuurlijk weer véél goedkoper.
Het zijn er 3 in een zakje, de blauwe en de roze zijn niks voor mij maar ja dat neem je voor die prijs voor lief.. Ik had het er ook voor betaald als het alleen de witte was geweest.

 
                                                                                    Je veegt het krijt echt zó weg. Aanrader zo'n stift

1 opmerking:

  1. Leuk, die krijtstiften. Maar inderdaad, ik zou ook voor alléén de witte gaan.
    Ik ben jullie gaan volgend trouwens!
    Groetjes,
    Barry (een vrouw)

    BeantwoordenVerwijderen