zondag 17 augustus 2014

FEEST !!

We hebben afgelopen week twee feestjes gehad.
Donderdag werd "ons mam" 75 jaar! Dat heeft ze groot gevierd, met veel familie, omdat "ons pap" dat graag wilde.





Zaterdag hebben we gevierd dat we 12 1/2 jaar getrouwd zijn.
Dat wilden we ook graag vieren, met onze moeders en broers en zussen.

Toen ik ging kijken voor een leuke afbeelding om een kaartje mee te maken kwam ik deze tegen. Hoewel ik een ander idee leuker vond, kreeg ik bij dit kaartje meteen een heleboel ideeën!










Die rode ruitjes... daar heb ik een heleboel van en via Pinterest kreeg ik nog meer inspiratie!
Dus tent gehuurd, BBQ besteld en ik hoefde alleen te versieren! Leuk!


 
 


Natuurlijk ook even met Sis overlegd en zij had ook nog een heleboel ruitjes-stofjes (uit de kerst-dozen) en leuke ideeën.





Het weer viel helaas een beetje tegen, maar dankzij de tent lekker uit de wind gezeten.










We hadden ook nog een heel mooi cadeau gekregen, dat laat ik volgende keer zien.

 

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd!! en dat er nog maar heeeel veeel gelukkige en fijne jaren mogen volgen!
    lieve groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen