dinsdag 8 april 2014

Paas-sfeer







Een klein beetje paassfeer.




Ik heb op zolder 4 dozen staan, voor elk seizoen 1. Maar elke keer als ik een doos open maak, kom ik dingen tegen waarvan ik denk: vond ik dat mooi?
















Nu weer heel wat gele paas spullen weg gedaan/gegeven.

Het is naturel gebleven.














En lekker rustig.


Ik geniet nog steeds van de nieuwe opstelling in de woonkamer en de "nieuwe" meubels. Ik heb nu een stuk minder plek om te decoreren, maar dat is ook een stuk rustiger in huis (en ook wel in je hoofd!).









2 opmerkingen:

  1. Leuk zus. Ik kom binnenkort kijken.
    Kus van je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik heb seizoensdozen op zolder! ;)
    Bij mij ook echt geen geel!! Ik heb naturellen en pasteltinten voor de lente/pasen.
    Leuk dat nestje met die eitjes!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen