maandag 25 november 2013

Kleine klus

Onze keuken zat al in het huis, toen we het huis kochten.
Altijd al het idee gehad om de deurtjes een keer te verven, maar dat is er in die 7,5 jaar nog niet van gekomen (dat herkennen jullie vast wel).

De kleur is wel mooi (taupe), maar er zitten wel wat beschadigingen op en ik wilde dan ook graag de glazen deurtjes en laden (wie zou dat bedacht hebben??) dicht maken.


Nu maar even voor een tijdelijke oplossing gekozen door aan de
binnenzijde behang in bijna dezelfde kleur te maken.

Nu is het niet meer zo rommelig.
 

3 opmerkingen:

  1. Slim toch!
    Ziet er inderdaad veel opgeruimder uit!
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik heb dezelfde indeling in mijn keuken met ook van die glazen deurtjes aan weerszijde van de afzuigkap. Tja, 10 jaar geleden hip...Gelukkig had ik toen al gekozen voor melkglas (vooruitziende blik?) dus je ziet wel wat, maar niet dat het rommelig is...oeps.
    Ik ben sinds kort een volger van jullie leuke blog. Het is erg gezellig bij jullie dus ik kom regelmatig even buurten...
    Fijne week!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En helemaal de goeie kleur!
    Kus van je zus

    BeantwoordenVerwijderen