dinsdag 19 november 2013

Fruitkisten

 
De man van Sis 2 is veel onderweg. Hij komt nog wel eens wat tegen.
Zo bracht hij een paar weken terug een heleboel fruitkisten mee.
Daar zijn we natuurlijk heel blij mee.
Een week later konden de kisten vanuit het Zuiden deze kant op komen.
De kisten zijn erg stevig en groter als de kisten die ik al had.
Wat verrotte kisten in de tuin vervangen door nieuwe.
Maar ook binnen aan de slag gegaan.

 
Zo zag mijn leesplekje er eerst uit, met de rieten bak waar nog lego in zit van de kids wat nooit meer wordt gebruikt.
Nu heb ik van twee kisten een kastje gemaakt met wieltjes er onder.
Deze kisten wel een white-washje gegeven want ze waren erg donker.


 
Ik vind het wel erg leuk geworden. Jullie?


6 opmerkingen:

  1. Wat een super idee! Het begint mij te kriebelen voor mijn dochter! Mooie sint surprise ik zat nog te denken wat zal ik dit jaar eens doen en ja nu heb jij me uit de brand geholpen hahahah
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk en gezellig!! Ik hang ze ook aan de muur..buiten en binnen, om er leuke dingetjes in te zetten!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!! Een heerlijk leeshoekje zo. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk ! Ziet er erg stoer en knus uit!

    BeantwoordenVerwijderen