zaterdag 10 augustus 2013

Labels

Op een blog zag ik mooie labels.

 
(http://homeideasandinspirations.blogspot.nl/ op 5 aug)
Even goed gelezen en er staat echt Zweedse Meubelwinkel.
Zou ze bedoelen de geel blauwe??
Op de site van Ikea gekeken en ja hoor, heel veel leuke labels en andere papierdingen.
Ik hou er zo van.

















Natuurlijk uitgebreid ingeslagen want ze kosten

Ja € 0,79...







De cijfers liggen mooi 'op' het papier


 

 Natuurlijk ook een bestelling voor mijn zus meegenomen en voor mijn nichtje (ook roze labels en stickers..) en een setje voor vriendin Brabant.



 





4 opmerkingen:

  1. Zou ik mogen weten bij welke Ikea je bent geweest? Op de site staat nl. dat alles alleen in Amersfoort op voorraad is...... alvast bedankt!
    Prettig weekend groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En inderdaad, in Amersfoort. En er was heel heel veel.
      Dozen vol cijfer labels.
      Raar dat het alleen daar is. Ik had van mijn zus al gehoord dat het in Eindhoven en Breda niet was.
      Succes
      Sis 1

      Verwijderen
  2. Ik kan haast niet wachten.....
    Dat inpakpapier met zwarte stippen is ook erg leuk!

    Kus van je zus

    BeantwoordenVerwijderen