dinsdag 27 augustus 2013

Kringloop

 
Bij de Kringloop bij mijn ouders in Brabant wat leuke spullen gehaald.
Daar is een "Het Goed", een mooie kringloopwinkel met steigerhouten decoraties en plateaus. Echt wel mooi. En ruim opgezet, voor mij makkelijker zoeken.

 
De mand + vaas waar de kaars in staat is echt nog in erg goede staat, geen stukje riet los, het hengsel doet het nog...

 
De zinken dingen zijn voor in de tuin en de grijze hengselkrat vond ik ook erg handig voor eh, ja ... nou eh... je weet wel... dat bedenk ik nog wel.





2 opmerkingen:

  1. Leuke en mooie dingen heb je gevonden! Ik moet er binnenkort ook maar weer eens binnenlopen!
    Kus van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de krat mooi! Die kan je natuurlijk niet laten staan, ook al weet je nog niet zo goed wat je ermee gaat doen. Komt vast goed. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen