zaterdag 17 augustus 2013

Bloemen





















 
Nadat de voortuin is bestraat heb ik de Annabellen in een pot gezet.
Op zich heel mooi. Maar na een regenbui hangen ze nu niet alleen op de grond,
ze hangen helemaal over de potrand heen op de grond. En dat is te ver dus knakken ze af.
Daar moet ik nog wat op bedenken..
Nu wat bollen afgeknipt en op de tuintafel gezet.



















 
Ook even een foto van mijn favoriete zomerbloeier.
De Scaevola. De goeie kleur paars, mooi donkergroen blad, en niet zo gevoelig voor de warmte. Hij gaat wel een beetje hangen als ik een keer vergeet water te geven maar sterft niet meteen af zoals mijn Lobelia's.



 
 





 
De Hibiscus doet het ook weer erg mooi dit jaar.



1 opmerking:

  1. Ik hoop dat je van de annabellen nog een tijdje plezier kunt hebben nu ze op de vaas staan.

    De hibiscus staat hier ook in de tuin en inderdaad, de bloemen doen het goed. Sinds ik heb gelezen dat deze regelmatig water moet krijgen, hou ik de plant extra goed in de gaten en dat lijkt te helpen.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen