dinsdag 11 juni 2013

Tuin

Na weken van afgraven, stenen sjouwen, nog meer afgraven en wit zand verspreiden kon de stratenmaker eindelijk komen.
Jammer genoeg liet de eerste het op de afgesproken dag afweten dus snel een ander geregeld.
De voortuin is nu helemaal bestraat en hopelijk ben ik dan van het onkruid af. In de achtertuin is het verrotte houten terrasje weg en ook bestraat.
Dat ik ook nog moest invegen was ik even vergeten... dus nog langer wachten om er weer wat moois van de maken.
Vandaag in elk geval één klein hoekje gezellig gemaakt en mijn luie stoel klaar gezet. Morgen ben ik na 5 dagen werken 1 dag vrij....

Morgen zit ik hier..




3 opmerkingen:

  1. Ziet er alweer heel gezellig uit.
    Jammer dat ik geen tijd heb om ernaast te komen zitten...

    Sis 2

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel aangenaam plekje!! Spijtig dat het hier bij ons vandaag geen "buiten-weer" is,geniet er in elk geval van...

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Liesbeth, hier vandaag helaas ook geen zon. Maar wel een goed temperatuurtje, het was best even uit te houden met een kop koffie en boek. Hopen op wat beter weer in het weekend...
      Groetjes
      Sis 1

      Verwijderen