dinsdag 25 juni 2013

School

Nee ik zit niet meer op school.
En nee ik wil ook niet meer naar school.



Maar oohh wat vind ik de schoolspullen allemaal leuk.
Vooral die van de Hema op dit moment.
Ik weet niet of het echt aansluit bij de jeugd van tegenwoordig.
(niet bij mijn mannen jammer genoeg)
Maar ik vind het prachtig.
De schriften en de 23 rings mappen laten liggen,
maar allerlei andere dingen moesten toch mee naar huis.
Helemaal leuke stempels ook.




De lijn met de grote cijfers vind ik vooral mooi.
Met een grijsblauwe kleur....

Ach zat ik maar weer op school...
Oh nee.



5 opmerkingen:

  1. Wat is het allemaal leuk! Papier had ik nog niet gezien, nog even kijken... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de stempels ook gekocht..het abc....daar betaal je behoorlijk voor bij webwinkels...en nu dus 2.95...geweldig he?! :)
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vanochtend speciaal naar de Hema voor die stempels, maar ze waren er niet :-(. Ik mag dus nog even verder zoeken!! Zag het allemaal in de folder, echt stoer! Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Bedankt voor je reactie op onze blog! Natuurlijk gelijk ook even op jullie blog gekeken! Ziet er erg leuk uit! We gaan jullie volgen!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen