zondag 30 juni 2013

Gast-blog

Ik zou willen dat ik het zelf had bedacht.
Ik zou willen dat ik het had "gezien".
Maar nee, dit bericht is van vriendin M uit Brabant.
Het onderschrift bij deze foto was:
"Hedde ooit zo'n lellik ding gezien?"
En inderdaad, als ik dít lellik ding bij de Kringloop had gezien,
was ik er straal voorbij gelopen. Ik zie dat niet.



Maar M wel.
Die ziet mogelijkheden.

 
Geverfd met de verf van de Karwei.
Zie: hier
Hier boven is het nog een beetje glimmend maar het droogt mooi mat op.

 
Nog niet mooi genoeg voor M. Ze zocht de wittige afwerking.
En inventief als ze is: talkpoeder er op.

 
Echt leuk zo.
M jij ZIET het.
 



2 opmerkingen:

  1. Dat zou ik ook echt niet zien! Maar het resultaat mag er zijn. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, zo'n lelijk ding zeg!! Maar wat is die leuk geworden, mooie matte verf! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen