zondag 16 juni 2013

Een beetje zomer




Deze week ben ik begonnen om eens goed op te ruimen in huis, als alle rommel maar blijft liggen, ga je het steeds verplaatsen en dan ligt er overal rommel.







Nu is de rommel nog maar op 2 plekken (salontafel, waar dochterlief al haar knutselwerk doet) en op het dienblad op de eettafel).

Maar al wel een paar gezellige plekjes gemaakt voor een zomers gevoel.
Dit is de (nep)schouw:














 Bij het tuincentrum wat zakjes schelpen en schelpenzand gehaald, ik heb het vooral wat simpel gehouden.










In het haardje een paar kransen gezet en 2 flessen (waar ik al eerder ons huisnummer op had geverfd), gevuld met schelpenzand.

Nu maar hopen dat het ook een hot summer gaat worden!!
Bij ons begint de zomervakantie al over 2 weken!




Volgende keer de andere hoekjes.
 
 

 
Hoezo heb ik al genoeg kransen?
(Dit is nog niet eens alles!!)

3 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk
    Helemaal mijn stijltje, oh nee, die van jou...
    Die kransen in de haard zijn erg leuk, ga ik ook doen.
    En nu maar hopen op de zomer.
    Kus van je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook echt een kransen-freak, zowel binnen als buiten.misschien een leuk idee om ook eens een postje over te maken!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zomers! En van kransen kun je nooit genoeg hebben!! Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen