donderdag 13 juni 2013

Deksels

Vriendin uit Brabant heeft eindelijk de deksels gevonden waar we al zo lang naar op zoek waren.
En ik vond de potjes waar ze op passen.
De deksels al veel gezien op vooral Duitse blogs, maar we konden ze nergens vinden. Nu zijn ze uit Amerika gekomen... De potjes bij Dille en Kamille natuurlijk (altijd leuk)
Voor mij het liefst citroen-ranja, of als het echt heel warm is munt-ranja. Voor de kids liefst gewoon rode.

Ik neem een paar potjes van Dille en Kamille voor je mee in de zomer M!





6 opmerkingen:

  1. Leuk en handig!
    Ik ben jullie nieuwe volger...heb jullie blog in een adem helemaal doorgelezen...en ik vind hem top!!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sandra
      Welkom als nieuwe volger! Leuk dat je er bij bent.
      Kijk ook eens op onze kerstblog. (ja het hele jaar door...)
      Groetjes
      Sis 1

      Verwijderen
  2. Leuk idee hoor, deze potjes. Had ze al wel een eerder gezien, maar dan met een normale deksel met een gaatje erin.

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk die potjes met de dekseltjes, staat ook zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen