donderdag 16 mei 2013

Masking tape


Vandaag leuk bezig geweest met mijn plakbandjes. Okee Masking Tape is een mooiere naam.

 
Op mijn werk bestellen we één keer per week bij Albert.nl. En de laatste tijd komt er steeds zo'n prachtig bruin papieren tasje mee.
Met een slinger van vlaggetjes erop wordt het een echt verjaardagstasje.

 

De bruine zak komt uit een supermarkt in Duitsland, het is eigenlijk een soort vuilniszak voor bio afval. Ik vind het vooral een mooi verpakkings artikel.

 
Het kleine bruine zakje komt bij Depot vandaan (ook Duisland).






4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er inderdaad erg vrolijk uit zeg ! Leuk bedacht met dat nieuwe plakband :-)

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo leuk!....en ik had bijna het tasje van deze week aan R gegeven...las het nog net optijd in de agenda...jammer dat ik net jarig ben gewwet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu snap ik die tassen! Leuk bedacht weer!!

    BeantwoordenVerwijderen