maandag 29 april 2013

Rood wit blauw


Aangezien het morgen feest is een kleine aanpassing bij mijn deurkrans gemaakt.
Naar het voorbeeld van Sfeer van toen een heel klein kransje omwikkeld met rood en blauw, het kransje was al wit van zichzelf.



De mooie gietijzeren pot/bokaal, die ik van mijn ouders mee mocht nemen, staat mooi geroest te wezen op de vensterbank. De kroon is ook mooi geroest dus het past. Ook naar voorbeeld van Sfeer van toen de nieuwe postzegel uitgeknipt uit het ptt foldertje en er voor op gedaan.






De vlag hang ik morgen wel uit maar ik moet werken dus dan is mijn huis toch een beetje in feeststemming. Ik trouwens ook op mijn werk hoor, hartstikke gezellig.





 (http://desfeervantoen.blogspot.nl/2013/04/feestelijke-milieubewust-30-april-krans.html)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen