zaterdag 16 februari 2013

Kussentjes




Met watervaste stift en een goedkoop kussensloopje van de Action (€ 1,50), heb ik van de week, door middel van een sjabloon, een tekst gemaakt.






Nu ik de smaak te pakken heb, wilde ik graag een ander lettertype. Met een gewone pen met een beetje een spitse punt heb ik een tekst (van Pinterest) overgetrokken en ingekleurd met stift.

Goed gelukt vind ik zelf!










Nu snel weer terug naar de winkel, want de mogelijkheden zijn eindeloos!
Snel wat maken voor Pasen, en natuurlijk voor Kerst!



8 opmerkingen:

  1. Nou echt zó leuk!
    Ik wil ik wil ik wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee leuk, zeg. Twee creatieve zusjes! Daar hou ik wel van! Viavia kom ik op jullie blog terecht en ik ga jullie gelijk maar volgen, want ik vind het wel gezellig hier!
    Lieve groet,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooo die zijn echt super gaaf geworden!
    Wat een leuk idee!

    Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik kwam viavia op deze blog terecht! Wat is dit een leuk idee zeg!!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Ik vond je idee met de kussentjes zo leuk dat ik ook aan de slg ben gegaan!!
    Neem een kijkje op mijn blog als je dat leuk vind! ; )

    http://cakesvankim.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee, ik volg jullie al een tijdje op jullie kerstblog maar vond nu pas deze blog. :(. Ik ben fan hoor! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog even: hoe trek je dat over van pinterest en krijg je het op het kussensloopje? Sorry, ik ben een beginneling.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerda,
      Sorry voor de late reactie, ik zie nu pas je bericht.
      Ik heb de foto van Pinterest gewoon opgeslagen op mijn computer en uitgeprint op A4 formaat.
      Dan het blaadje op het kussentje leggen en met een pen met scherpe punt overtrekken. Dan zie je heel dun een afdruk op het kussentje.
      Die kun je dan "inkleuren" met watervaste stift.
      Groetjes Sis 2

      Verwijderen