zaterdag 20 oktober 2012

Waaaahh!!

Twee keer schrikken vanmorgen..
Ik heb vandaag een late dienst maar uitslapen is niet een van mijn kwaliteiten.
Mijn kinderen zijn bij hun vader dus uitslapen tot 10 uur zou makkelijk kunnen.
Maar nee, ik zat al om 7 uur aan de koffie.
Om een uur of 9 de tuin in gegaan om een beetje te snoeien en te rommelen.
Er moet nog heel veel blad vallen dus ik probeer mijn groene bak vast een beetje te vullen zodat ie donderdag weer leeg is.
 
De druif en de wingerd een beetje teruggesnoeid, de appel en de bes en de framboos ook.
En dan zie je ineens wat een slechte tuinier ik ben. Wat is dat voor rood bij het bruine blad?
 
Een hele tros frambozen!! Al afgeknipt ja... Lekker voor in de yoghurt zo meteen.
Maar wel heel erg jammer, er zaten ook nog een boel groene aan.


Dat was schrikken, volgend jaar beter opletten dus.
 
Dit is een leuke foto voor mensen die me goed kennen.
 
 
Zij weten namelijk hoe hard ik gegild heb bij het ontdekken van dit beestje.
Ik heb het niet met kikkers, te glibberig, onvoorspelbaar, griezelig, ik weet het niet.
Eigenlijk is ie prachtig, maar liever niet in mijn tuin.
Of misschien had ik hem toch moeten kussen??
 
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi blog heb ik hier gevonden! Met al die inspirerende plaatjes en verhaaltjes zeker de moeite waard om te gaan volgen! Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen