zaterdag 13 oktober 2012

Herfstvakantie

Hier in het zuiden is vandaag de Herfstvakantie begonnen.

Ik hoor om me heen steeds meer, dat mensen nog eens op vakantie gaan, maar wij blijven lekker thuis. Lekker knus, wat wandelen met de honden in het bos, 's middags al de kaarsjes aan...
De meeste dingen gaan ook gewoon door, zoals zwemles, paardrijles en voetbaltraining.

Dit weekend wordt onze zoon 9 jaar, dus dat gaan we vieren...
Vandaag komen er 5 vriendjes voor een slaapfeestje en zondagmiddag komt de familie.
Altijd weer een hele planning (vind ik), boodschappen, dingen voor het slaapfeestje... ik heb het er maar druk mee (in ieder geval in mijn hoofd).
Dus niet veel tijd gehad om te bloggen, maar gelukkig doe ik het niet alleen!!




Hieronder een draadmandje dat ik bij Leen Bakker heb gekocht, toen ik ermee thuis kwam wist ik niet goed wat ik er nu eigenlijk mee wilde doen.












Uiteindelijk staat hij als fruitmand erg leuk.











Tegen de kerst heb ik er ook al weer ideeën voor!!!
Gevuld met alle kerstboeken...

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zoon! En wat een leuk mandje...

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie je zondag. succes met het feestje.
    En jij regelt het altijd tot in de puntjes dus het komt vast weer helemaal goed.

    Leuk dat mandje hoor.

    Kus van je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zoon!! Goed begin van de vakantie, zo'n feestweekend en daarna heerlijk thuis een beetje aan lummelen. Wij zijn over een weekje ook aan de beurt, en we zijn er aan toe! Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen