zondag 30 september 2012

Weekend

We genieten heerlijk van ons 'niks-weekend' hier.
Ik werk in de zorg en de weekenden dat mijn kinderen bij hun vader zijn werk ik. Dus er zijn maar twee weekenden per maand dat we met z'n drieen thuis zijn. Nu hadden we een paar drukke weekenden met feestjes en bezoekjes achter de rug. De jongens zitten sinds 4 weken weer op school (beide voortgezet onderwijs) dus best spannend en druk allemaal. Ze waren echt toe aan weekend uitrusten.
 
Nou dat kan! Bloemen zijn binnen.

 
Appeltaartje gebakken zaterdag.




 














Kaarsjes aan.














Borduurtje voor mama erbij.


En de open haard aan.




Ons weekend kan niet meer stuk. en we hebben ook de zondag nog!!

3 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal heerlijk uit!
    Ik had vrijdag ook al een appeltaartje gebakken, toeval?

    Sis 2

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor! is er nog een puntje over voor me, ik mag alles hebben ...... groetjes BB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toeval?? Ik heb jullie gewoon besmet met mijn heerlijke taart van vorige week!!! Haha. Ik hoop dat je hebt genoten van je Niets-doen-weekend met de jongens. Jullie verdiende het alle drie! Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen