zondag 23 september 2012

Nieuwe aanwinst

Dit is onze nieuwe haltafel.
Er is niet veel ruimte, i.v.m. de doorloop tussen trap en muur, maar ik was al lang op Marktplaats op zoek naar een sidetable voor over de verwarming.
Daarom een paar wensen, niet te diep en geen plank eronder

Nu eindelijk gevonden. Het is eigenlijk een halve tafel, met alleen aan de voorkant poten.


Nu nog opknappen...
De kleur, daar ben ik nog niet helemaal uit. Weer zwart (dan valt hij wel erg op) of toch wit/creme?

De "diamanten" knopjes zijn niet mijn ding, maar mijn dochtertje vind ze geweldig, dus die worden hergebruikt. Ze zitten er alleen maar voor de lol op, geen laden, de gaatjes ga ik dichtplamuren.



 
 
 
Ik ben weer blij met een extra gezellig plekje om te decoreren.
(Ik zie het met Kerst al weer voor me!!)


 
Mijn zoon wilde de tafel gezellig maken en heeft alles erop gezet, zou hij dat van zijn moeder hebben?
 
 

1 opmerking:

  1. Dat heeft hij vast en zeker van zijn moeder! en wat een goed idee zo zeg! Ik vind hem wel mooi in zwart hij is een mooie blikvanger zo!
    Fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen