dinsdag 4 september 2012

Herfst??

Op verschillende blogs las ik een paar weken geleden al: Einde zomer, nazomeren, herfst etc. Ik wilde er nog niet aan. De vakantie was nog niet voorbij, het mooie weer niet, het mocht van mij nog even duren. Hoewel ik helemaal niet zo'n zomertype ben. Ik vind het heerlijk als de zon schijnt en het droog is en ik vind het ook heerlijk aan het strand maar als het boven de 28 graden komt hoeft het voor mij niet meer met de zomer.
Daarom is het weer van het afglopen weekend prima voor mij. verwarmd worden door de zon, 's avonds een vestje aan, goed kunnen slapen omdat het afkoelt.
Maar aan de herfst, daar wilde ik toch nog niet aan. Al die oranje pompoenen, nee.
En toen vond ik deze, prachtige witte pompoenen. Vorig jaar heb ik me een ongeluk gezocht naar witte exemplaren... en nu lagen ze gewoon bij de bloemwinkel in het dorp. Toen durfde ik ze niet te laten liggen. Stel je voor dat ze weg zijn tegen de tijd dat ik aan de herfst toe ben...
En nu is het helemaal niet hersftig, maar wel mooi!





 


2 opmerkingen:

  1. prachtig ik ben een herfstmens dus kan me niet lang genoeg duren hahahha ziet er super uit hoor heerlijk sfeertje zo geniet er lekker van ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen