zondag 26 augustus 2012

Keuken plannen...

Eigenlijk wilde ik in de zomervakantie de keuken opknappen, keukendeurtjes schilderen, nieuwe greepjes erop. Ik wilde ook de deurtjes met raampjes dicht maken, omdat mijn laden en kastjes nooit zo mooi opgeruimd zijn als in de bladen!

Het is er helemaal niet van gekomen... voor ik het wist was de vakantie alweer voorbij en hadden we alleen 1 muur van de keuken aangepakt.







Boven de tafel waar de magnetron op staat, hingen eerst 2 foto-planken, van die ondiepe plankjes met een rand. Nu hebben we ze vervangen voor diepere planken, zodat er echt wat op kan staan.

















Links daarvan heb ik wat bakvormen hangen, ook wat meer in het zwart.

Zo is er in de keuken toch weer wat veranderd. De rest van de plannen staan voor even in de ijskast.








 

2 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit hoor ! En succes met de rest van de keuken.

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit zus, de planken. Op één of ander manier toch echt veel lichter als die planken hiervoor. Mooi hoor. Wat zijn die kitchen letters ook mooi geplakt zeg....:-)
    Kus van je zus

    BeantwoordenVerwijderen