woensdag 8 augustus 2012

aan de muur

Na de renovatie van de woonkamer in maart/april/mei had ik nog niks aan de muren. Eigenlijk viel het mij niet zo op. Ik was zo trots op mijn nieuwe witte muren. Maar als anderen er wat van zeiden dacht ik toch: oh ja er moet nog wel wat aan de muur...

Aangezien mijn collega's kwamen lunchen wilde ik toch wat ophangen, dan is het toch meer af.

De tak die altijd voor de raam hing hangt nu tegen de muur met wat hartjes er aan.




Boven de bank heb ik een doek gehangen in de bruine kleur van de andere muur. Ik heb wat fotolijsten en dingetjes vast gemaakt aan het houten frame wat er achter zit. Zo konden er toch wat frutsels hangen zonder dat er heel veel gaten in mijn zo mooie nieuwe gladde muur zitten nu.



4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige rustig combinatie van kleuren!
    Mooi gedaan hoor!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er erg leuk uit!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee, die donkere doek, aangezien ik mijn interieur het liefst, net als kleding, dagelijks wissel is zo'n doek een goed plan. Regelmatig een nieuwe collage van al mijn scharrelvonsten die nu te weinig uit de kast komen, ik zie het al helemaal voor me.

    BeantwoordenVerwijderen