zaterdag 21 juli 2012

Weekendbloemen


Voor sommigen is het echt weekend als het huis aan kant is.

Voor anderen als de taart gebakken is en ze vrij zijn.

Voor mij is het echt als ik een vrije zaterdag heb, de vazen vullen.



Bij de bloemenman die op zaterdag "voor de deur" staat  een stel bossen bloemen gehaald. Dit is geen dure bloemenman, de kwaliteit zal absoluut niet top zijn, maar doordat ik korte bossen maak heb ik altijd het idee dat het lang staat. In elk geval tot over twee weken als ik weer een vrije zaterdag heb.

Vandaag waren veel bossen maar €1,50. Ik had voor €9,= mooie bloemen


Een grote vaas en wat kleine gevuld. Ook de lage schaal die ik van mijn zus kreeg gevuld met hele korte bloemen, Zowat onder de kop afgesneden, dan blijven ze echt heel lang goed.







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen