donderdag 10 mei 2012

Trots


Ik ben best een beetje trots op mezelf.

Ik heb een meubel gemaakt. Niet alleen maar een deco ding, maar iets echts!

En deze keer geprobeerd echt goed te meten, goed na te denken voor ik overal schroeven in draai en netjes te werken. Ik ben nogal makkelijk en vind het al snel goed maar met hout en vooral steigerhout, wat niet altijd even recht is, wordt het snel rommelig en niet netjes.

En met een papa die goed kan timmeren en meubels maken.....









De blok naast de open haard waar ik een bloemetje, een plant of een kaars op kan zetten was de test, kan ik het? Aan de binnenkant echt balkjes gebruikt om de stevigheid te geven, netjes gelukt vind ik zelf.















De tafel voor de computer kon daarna ook geen probleem meer zijn. Hij is stevig en wiebelt niet, en ook nog aardig waterpas enzo.





















De boekenkast achter de deur ook voorzien van nieuwe steigerplanken. Ook de latjes tegen de muur opnieuw gemaakt. De kast een beetje meer met leuke dingen ingericht en niet alleen boeken. Ik heb de piano uitgeleend dus ik mis een deco stuk waar ik altijd veel dingen op kon zetten.








Het steigerhout gekocht bij Berko in Nederhorst den Berg. Erg goed.



Ik ben er zelf echt een beetje trots op, zó benieuwd wat mijn papa er van gaat zeggen....

2 opmerkingen:

  1. Je mag ook best trots zijn...knap hoor! Ik vind ze super gaaf!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen