zondag 20 mei 2012

(Nood)weer

Gisteren was het heerlijk weer en heb ik bijna de hele dag buiten doorgebracht, auto gewassen, wandelingetje maken met de kinderen op hun skelters, konijnenhok verschonen en in de tuin bezig geweest.

Ik zag bij Patricia van All Seasons die wit geverfde pot. Die kwam me erg bekend voor, die had ik ook nog ergens in de tuin verborgen. Ik was ook meteen door het wit geinspireerd, dus heb ik de verfkwast erbij gepakt en heb 3 gewone potten en die ene speciale wit geverfd.




De gewone potten met wat Lavendel en de andere met Spaanse Margrieten.


Vanmorgen naar een dorp in de buurt waar ze een garage-verkoop hadden georganiseerd met een route door het hele dorp. Degene die met het plan was gekomen dacht dat er misschien 25 mensen aan mee zouden doen, maar uiteindelijk bleken het er 65 te zijn. Die konden we natuulijk niet allemaal bezoeken, maar we hebben er wel een stuk of 15 bezocht. Erg leuk.
We hebben vanalles gevonden en gekocht, voor de kinderen wat speelgoed en boeken, en ook nog heel wat voor ons, maar daarover in een volgend bericht meer.
Na thuiskomst nog lekker van de frisse en opgeruimde tuin genoten.


Maar rond een uur of zeven begon het te rommelen en donker te worden. Het begon te regen en hard te waaien en na een tijdje zelfs te hagelen. In no-time stond de hele plaats blank.

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn de potten leuk geworden zeg, dat wit is gelijk zo fris in je tuin, vooral met lavendel erin.
    Hier regende het ook hoor, en goed hard, met hagel en onweer...

    Fijne week!!!
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Leuk joh die potten.
    Hier wat regen en wat bliksem maar geen noodweer.
    kus van je zus

    BeantwoordenVerwijderen