woensdag 21 maart 2012

Vloer



Door een "gevalletje waterschade" zijn we nu bezig met de vloeren op de beneden verdieping. De vloer uit de gang en de keuken moet worden vervangen en de vloer in de kamer wordt later geschuurd en opnieuw in de olie gezet.






Vloer uit de gang en keuken samen met Puber 1 eruit gehaald.

Alle kasten moesten uit de keuken en dan kom je dus je eigen rommel tegen.

Spaarzegels van Liga koekjes, dribbel-koekjes-spaarmunten.. Mijn jongens zijn 11 en 13!!

En wat nog meer?
 Potjes, tubes, sticks lippenbalsem.... In totaal 23. Ja 23!
En dat alleen in de keuken en gang... Mijn werktas, de badkamer en de nachtkastjes niet meegerekend... Daar durf ik niet meer te kijken, dan kom ik vast aan 60 stuks. 

 De hele vieze tubes al weggegooid en de rest nog even op de foto...

1 opmerking:

  1. Wie wat bewaart, die heeft wat. Alhoewel ik denkt dat je de zegeltjes niet meer in kunt leveren ;-)

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen