vrijdag 23 maart 2012

Nieuw leven

Ik heb in de winter een paar rode takken afgeknipt en in een pot gestoken. Wat mos erover en genieten van de mooie rode kleur. Met kerst een paar sterren erin en later wat vetbollen.

Ze zagen er nog leuk uit, dus toen ik vorige week in het zonnetje de tuintafel weer eens heb schoongemaakt en behandeld, heb ik ze even voor het raam op wat kratjes gezet.













Tot mijn verbazing zag ik dat hij opnieuw aan het uitschieten is, in de pot. Daar kreeg ik een echt lente-gevoel bij, bij dit nieuwe leven.














2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ze dan zo uitlopen! Krijg je vast een mooi struik in je pot.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk!! Wat kunnen planten sterk zijn hé?
    Geniet er maar van.
    X

    BeantwoordenVerwijderen