woensdag 8 februari 2012

Timmerman

Veel meubels in mijn huis zijn gemaakt door mijn papa.
Niet een echte meubelmaker, maar als timmerman kan hij er wel wat van.
Hij is begonnen voor beide zoons een bedje te maken. Na de oude rieten wieg, waar ik zelf nog in heb gelegen als baby, gingen ze in het bed wat opa had gemaakt. Naar een ouderwets model met een klep ervoor, zodat ze er later zelf uit konden klimmen.


De kinderen van mijn zus hebben er ook in gelegen. Ik hoop dat het echt familiestukken gaan worden, dat er nog veel kindjes in zullen slapen. Ze zijn zo degelijk, dat ze nog eeuwen mee kunnen.






 De servieskast met schuifdeuren boven en onder is wel het pronkstuk van mijn woonkamer, gemaakt door mijn papa.





 




Ook de kledingkast van zoon 1 heeft opa voor zijn eerste kleinkind gemaakt, naar een tuinkast-voorbeeld. Ook de twee kastjes met het dakje heeft opa gemaakt.





Bij zoon 2 op de kamer heeft hij de vakkenkast, de lambrisering en het kajuitbed gemaakt.





 


En in de keuken de kast / ombouw voor de koelkast en magnetron. Handig.

Fijn hoor zo'n papa!






1 opmerking:

  1. Great You have a very nice webdesign here on your page i like it very much and have add your blog to my favorites.
    http://www.inuwtuin.nl/tuinkasten

    BeantwoordenVerwijderen