maandag 13 februari 2012

IJslantaarns




Vorige week zag ik op verschillende bogs ijslantaarns. Prachtig vind ik ze altijd.
Maar in de vriezer zo'n gedoe om te maken.
Met het weer van de afgelopen week gaat het buiten heel snel, zelfs de tulband was in no-time bevroren.







De kleine cupcake vormpjes zijn ook erg schattig.

De grote ijslantaarn was een soort van ongelukje... of eigenlijk een resultaat van mijn slechte huisvrouw-schap.
De kerstboomstandaard had ik nog niet opgeruimd, je kent dat wel (toch)?
En die is volgelopen door de regen en later bevroren.







Mooi hoor, vooral 's avonds.


1 opmerking:

  1. Ik moet toch wat vaker op jullie Blog gaan kijken
    wat een leuk idee....maar ja nu ben ik te laat. hoop dat ik het ga onthouden voor volgend jaar
    liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen