vrijdag 6 januari 2012

Winter

Na de rode kerst, nu een somberder interieur.
Voor het eerst met meer zwart. Ik vind het contrast wel erg mooi.


Schouw



Hoekje op oude tv kastje (is nu spelletjes kast)



Hoekje rechts van de tv, ik heb de kerstlampjes achter het louvre deurtje nog niet weggedaan. Ik vind het niet echt kerstig, dus hou ik het gezellige licht nog even.




Op de venterbank in de keuken heb ik de rode takken vervangen voor witte en er een koekvorm met mos aan gehangen.



Ik ben nog niet zo bedreven in het maken van mooie foto's, heb er steeds 2 gemaakt, met en zonder flits. Maar op elke foto is wel wat mis (deur van de gang open, lade niet helemaal dicht, DS hoesje vergeten...), ik heb nog veel te leren!


1 opmerking:

  1. Nou ik vind ze hartstikke mooi.
    Ik zat bij de tweede foto te denken, dat is mooi gedaan zo met licht en donker!
    Heel mooi en sfeervol.
    Ziet er mooi uit.
    Kus van je zus

    BeantwoordenVerwijderen