dinsdag 13 september 2011

Gezelligheid







Nu de herfst er alweer aan komt, vooral wat het weer betreft, kan ik extra genieten van mijn nieuwe schouw met (ethanol)haardje. Nu staan er nog kaarsen in, maar als het echt kouder wordt, gaan we zeker een vuurtje stoken!!


De kinderen zijn het afgelopen weekend gaan logeren bij Oma in Limburg en hebben genoten. Ik heb van mijn schoonmoeder in het voorjaar een paar lampion plantjes (Physalis) gekregen, maar ze bleven nog een beetje achter met gloeien en bloeien, dus heb ik nog niet zo veel lampionnetjes. Gelukkig heb ik van mijn schoonmoeder nog een tas vol gekregen. Ik vind ze zo herfstig om mee te decoreren.



































Als verrassing had ze ook nog een mooie Hortensia krans voor me klaar liggen! Wat een schat.

2 opmerkingen:

  1. Had ze ook zo'n krans voor mij klaar liggen? Zelfgemaakt? Prachtig is ie.
    En de haard is erg leuk, ik heb nu al zin in de kerst om mijn kadootjes erbij te leggen...
    Kus van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijk sfeertje en wat is die krans mooiiiii ...geniet er lekker van lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen