dinsdag 9 augustus 2011

Aankopen "Het Goed"

Ik loop om de paar weken altijd wel een keertje bij "het Goed" binnen. Tweede-hands spulletjes. Lekker neuzen of er iets tussen zit...
Van de week heb ik deze lamp meegenomen voor € 5,50. Ik had boven de eettafel een hallogeenlamp hangen en wilde graag weer een kap. Toen ik deze zag, was ik meteen verkocht.






Deze tinnen kan heb ik al een paar keer laten staan. Elke keer zag ik hem weer, er stond geen prijs op, ik had geen zin om te vragen wat hij kostte... Nu stond er wel een prijskaartje op € 3,50! Dus meegenomen.
De mevrouw achter de kassa zei dat hij op mij stond te wachten, omdat ik hem al een paar keer heb laten staan. Ik vind de kleur zo mooi.

 




Deze glazen voorraadpot heb ik al een keer eerder meegenomen.
Ik ben maar gestopt met hem telkens met spekjes te vullen!!!
Vandaar dat ik er nu rieten en stoffen hartjes in gedaan heb die ik nu even niet gebruik.


2 opmerkingen:

  1. leuke aankopen heb je gedaan echt wel... die lampen zijn erg leuk .... fijne week groetjes rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk
    Ga je dan bij jou in de stad of bij papa en mama??
    Vanavond volgen de foto's en blogideeen...
    Kus van je zus.

    BeantwoordenVerwijderen