dinsdag 21 juni 2011

Werkvakantie

Afgelopen weekend met mijn werk op vakantie geweest. Drie ernstig verstandelijk gehandicapte dames namen mijn twee collega's en mij mee naar Zeeland. Altijd gezellig, maar ook hard werken. In Burg Haamstede in een grote villa geslapen.
En als je de hele week al wordt voorbereid op drie dagen regen en storm, kan het weer alleen maar meevallen. Het was heerlijk weer. Mooie hollandse luchten en best een goede temperatuur. Mooie foto's gemaakt. Wel veel wind, maar dat hoort aan zee toch?
Ik hou van de zee, vooral met mooie luchten erboven.


 En nu??
Een paar dagen bijkomen en uitrusten...
En mijn medevakantiegangers missen. Als je vier hele dagen 24 uur bij elkaar bent is het raar als ze ineens niet meer aan je ontbijtafel zitten.

3 opmerkingen:

  1. Het was weer geweldig!!!
    Nu spierpijn....niet in mijn benen, maar in mijn lachspieren!!

    Groetjes,
    Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk naar zeeland, best zwaar zo'n vakantie maar als de dames het naar hun zin hebben geeft dat veel voldoening.............toch?
    Ik werk ook met deze mensen...heerlijk al 23 jaar!!

    groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht foto´s
    Het was heerlijk!!!

    Groetjes
    judith

    BeantwoordenVerwijderen